17:57 Пошук нових форм і методів підвищення якості освіти | |
Оновлення української державності та побудова нового демократичного суспільства не можливі без реформування системи освіти. Саме інноваційні психолого-педагогічні технології проектування навчально-виховного процесу, що створені на засадах проектного менеджменту, як показують результати науково-дослідної та експериментальної роботи, які проводяться в Україні упродовж останніх 12 років, дають можливість розв’язання основних суперечностей становлення школи майбутнього, у якій учень з його складним світом думок, почуттів є головною цінністю, суб’єктом життя. Рішенням Президії Наці-ональної академії педагогічних наук України виданий наказ МОН України від 6.07.2007 р. №580, у якому виховна система «Психолого-педагогічного проектування соціального розвитку особистості учня» визнана ефективною та рекомендована до використання в загальноосвітніх навчальних закладах України. За роки впровадження цієї виховної системи уже понад 300 педагогічних колективів загальноосвітніх навчальних закладів більшості регіонів України використовують технології проектування соціального розвитку особистості учня. А з 30 листопада 2010 року до них приєднався і колектив Білилівської гімназії. Ще в жовтні адміністрація закладу розпочала співпрацю із Університетом менеджменту освіти НАПН України щодо питань упровадження у практику технологій проектування навчально-виховного процесу. Завдяки матеріальній підтримці нашого постійного мецената, заступника голови обласної ради М. А.Чигира, та сприяння начальника відділу освіти Ружинської райдержадміністрації В. Г.Федорчука у гімназії розпочато використання діагностично-проектувального комплексу (ДПК) «Універсал-3». ДПК «Універсал-3» - це ком-п’ютерна програма, рекомендована МОН України до використання у загальноосвітніх навчальних закладах. Ця програма створена на основі восьми взаємозалежних і взаємодоповнюючих психолого-педагогічних технологіях: діагностика, аналіз, конструювання, програмування, моделювання, планування, творення, реалізація, що створюють цілісну навчально-виховну систему роботи закладу освіти. Змістом передбачено автоматичний перехід учнів у наступні класи з урахуванням диференціації дітей по класах, перегляд та друк результатів моніторингу конкретного учня в динаміці його особистісного розвитку, психолого-педагогічні характеристики та рекомендації на учня і класний колектив. Особливістю програми «Універсал» є те, що дана програма дає можливість працювати автономно психологічній службі, адміністрації, класним керівникам і вчителям. Педагогічний колектив Біли-лівської гімназії постійно перебуває у пошуку нових форм і методів підвищення якості освіти та поліпшення умов життєдіяльності учнівського колективу. Тетяна Мошко,
заступник директора з виховної роботи | |
|
Всього коментарів: 0 | |